BÄ BLIR BU!!

Så, nu har jag ätit och samlat krafterna så jag kan berätta vad som hänt sen senaste inlägget. ;)


1. Jag har haft körlektion.

2. Jag har uppkörningen om ca 40 timmar.

3. Körlektionen gick skit.


AHAHHAHHHHAHHHHHHHHHHH!!! Jag blir tokig, vadå hålla kvar hälen på golvet!? Det går INTE!! Mina fötter är inte gjorda för att böjas bakåt hur långt som helst!!!

Jag kör nästan in i andra bilar, jag kör för fort, jag kör för långsamt, jag accelerar för snabbt, jag accelerar för långsamt, jag kör ryckigt, jag tittar inte i speglarna, jag är inte tillräckligt alert, jag får motorstopp, jag ser mig inte för, jag trycker inte på bromsen nog, jag trycker på bromsen för mycket, kopplingen är nertryckt nästan hela tiden men inte när den borde vara det, jag kan inte parkera på något sätt alls, och just ja sa jag att jag har uppkörningen om 40 TIMMAR!!?!?




...men han tyckte att jag var duktig som fått 61 rätt på provet.
Ja! vad bra!
Hoppas att jag får göra uppkörningen skriftligt också!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Lugn och fin nu, Martina. Kom ihåg att du har kört

M Y C K E T

och

ibland L Å N G T.

Du kan allt. Kör som vanligt. Glöm att det är uppkörning.

Lycka till!

2009-08-31 @ 17:07:40
Postat av: Emma

Du har klarat teorin!! den är värst, slappna av!! YOU CAN DO IT!!! :D Good luck!

2009-08-31 @ 23:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0