DET VAR SOM 17!

Jag har redan gjort 17 inlägg! Ojojoj! Här går det då undan!

Idag var jag ute med hundarna (som alltid) och allt flöt på som vanligt, men sen! när jag hade gått nästan hela rundan så kom vi till en ganska hög trottoarkant, och den blinda hunden som brukar bli väldigt nervös när det kommer höjdskillnader (eftersom hon inte ser dom) hade just gått in i en buske, men när hon trasslat ut sig därifrån så börjar hon att tokrusa! (och jag tänker hej och hå, hon kommer att få slag när hon ramlar ner för trottoaren) men hon springer fram till trottoarkanten och hoppar ner ifrån den ner på asfalten där hon landar graciöst och fortsätter att springa! (Ja, hon kunde inte springa så långt förstås eftersom kopplet bara är typ 5 meter)

Jag har kommit fram till att hon bara har lurat oss! Hon är nog inte blind egentligen!
Det såg alldeles för välplanerat ut för att bara vara slumpen!!



Och apropå ingenting:


HAHAHahha! Jag älskar den här bilden! Jag börjar skratta bara jag tänker på den!
Helt underbar!

Kommentarer
Postat av: mamma

HAHAHAhahahahahHAHHAHAhahhHAhha

2009-08-28 @ 21:13:57
Postat av: Anonym

hahaha, jag saknar dina voffisar!

2009-09-04 @ 10:46:31
URL: http://larssonsofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0