GODNATT

Idag var det blött ute och kallt, det luktade höst och var helt underbart.
I trapphuset luktar det som min gamla granne kompis, då blev jag deprimerad, men bra att det slutat lukta inlagd syltlök i alla fall.

Den privata datateknikern har varit här idag, så troligen ska min dator fungera felfritt i fortsättningen, fast det förstås, om jag fick några problem så var det bara att ringa tydligen, medan han fixade min dator så ringde en annan och bad honom vara bilmekaniker också, en del kan dom!
Sån ska jag också bli en dag, en sån som kan allt!




Nä, jag har redan somnat i soffan några gånger när jag höll på med körkortsteorin (konstigt nog så klarade jag den inte) så nu ska jag gå och lägga mig innan jag somnar igen.

Kommentarer
Postat av: A-L

Äsch...

2009-08-28 @ 18:12:16
Postat av: ´mamma

jasså, gör han hembesök numera?

2009-08-28 @ 21:14:38
Postat av: martina

jodå, men inte DEN datataknikern :)

2009-08-30 @ 10:06:54
URL: http://vivalamartian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0