HELGEN SOM GÅTT


Fredag:

1240. Körlektion

1420. Alexandra kom hit från Umeå

1430. For vi och fikade på lilla bageriet med Andreas och Marlene

1930?
Mamma kom hem från utblidningsrelaterat "läger".

SENARE. For och grillade med samma personer som tidigare på ett ställe som heter Blodsugaren!
Fruktansvärt hemskt!
Mördare och monster överallt!!
Kolsvart var det utomhus och det fanns ingen täckning på telefonerna!
Mitt ut i skogen låg det också, och jag var helt övertygad om att vi skulle köra i diket så att vi var tvungna att gå hem i mörkret och att vi skulle bli jagade och mördade av någon galning, vilket alltid händer! (i alla skräckfilmer!!)


LÖRDAG:

FÖRMIDDAG? Jag och Alexandra och Benjamin (som var hemma på permission) for och fikade på lilla bageriet, Mathias anslöt efter ett tag.
Kom på att jag aldrig skulle kunna lumpa för dom måste gå omkring i kolsvarta skogar.
Vi bestämde oss för att fara och grilla på lyckan.
Där fanns det ingen grillring så vi bestämde oss för att fara till Furuvik istället.

NU MÅSTE DET HUNNIT BLI EFTERMIDDAG.
Grillade, bråkade om att vi var tvungna att släcka elden efter oss.
Bestämde oss för att fara till Benjamin.
For till Benjamin och red hans mamms hästar! Härligt härligt! Idag (Måndag) kan jag fortfarande nästan inte gå.
Sprang. (I säkert fem minuter! Jag höll på att dö när vi kom hem igen!)
Fick mitt hår blonderat (jajamensan! Gjort slag i saken, äntligen!) och blev genast fördummad, kunde varken stänga dörrar eller skicka sms.
De andra bestämde sig för att fara till Umeå på söndag. (Jag kunde inte följa med, dumma körkort!)

ca. 0100. For från Benjamin.


SÖNDAG:

0900. Vaknade och steg upp, gjorde lite körkortsteori (inte mycket alls, jag blev distraherad av allt annat roligt på internet...)

11NÅNTING
. Alexandra vaknade, började med teorin på "riktigt" (fast tittade på tv och pratade med Alexandra samtidigt...)

1200 (KANSKE). Gick förbi Fredriks brevlåda och Alexandra lämnade viktiga papper.

1240 ca. Hemma igen, gjorde ingenting...

RUNT 1400. Mathias kom förbi och han och Alexandra for iväg till busstationen med mina sämsta lycko önskningar.

EN STUND SENARE. Fick ett meddelande av Alexandra att bussen inte gick förrän typ 16.05 (Mohahahahhah!)
Dom kom tillbaka med Benjamin i släptåg.

1440. Bestämde oss för att hälsa på Emma på lilla bageriet.
Snyltade gratis fika (men det blev ändå över så det gjorde nog ingenting.)
Blev övergiven här de var tvungna att gå till bussen.

KVÄLL. Panik över teoriprovet som jag inte alls hade övat så mycket på som jag velat!



Sammanfattning:
Alexandra har dåligt inflytande och får mig att äta onyttiga saker. Ofta.
Jag är en hemsk människa och måste börja träna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0