DAGENS I LANDS PROBLEM

Det här med att svara på kommentarer.
Jag förstår mig inte på det! Inte alls!
Det känns ju dumt att skriva det som en kommentar på någon annans blogg på ett inlägg som handlar om något helt annat... men man vill ju samtidigt vara säker på att den som skrev kommentaren vet att man har svarat på den och det blir ju väldigt besvärligt för den som kommenterat att gå igenom alla mina inlägg (inte för att jag har så många än, men ändå!) för att se om man skrivit något svar på just den personens kommentar!
Jag förstår inte! Hur ska man göra egentligen!?

Jag blir tokig!

Nu sitter jag och svarar på några på min blogg och några på den andras blogg och en del svarar jag på båda!

Det är inte lätt att vara jag!
Vilka problem!





Kommentarer
Postat av: irene

men det är roligt att läsa dina inlägg och kommentarer (och andras kommentarer på dina inlägg och kommentarer...)

2009-08-25 @ 18:32:50
Postat av: Mariami

Jag håller med om att det där med kommentarerna är ett litet problem. Om någon kommenterar mitt inlägg, svarar jag också i mitt eget inlägg. Alltså i det inlägg som jag har fått kommentaren. Oj, nu blev det lite krångligt, hoppas du förstod :)

2009-08-25 @ 21:28:36
URL: http://mariami.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Om jag får ett kommentar på mitt inlägg, så svarar jag med en kommentar på mitt inlägg. Alltså mitt inläggs kommentar får en kommentar av mig...

Ja just det ja. Det var det Maria skrev...

Man får kolla bakåt ibland.

2009-08-25 @ 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0