KÖRLEKTION

Idag har jag haft körlektion, det gick så där..

Jag fick motorstopp och hoppade fram med bilen, inte så bra när man kör på lyckseles smala gator.
Sen så stod jag också och väntade ut en lååång radda med bilar, och konstigt nog så såg jag att den sista bilen vinkade till tack.. då kom jag på att hela bilkön hade ju kommit från vänster och att jag hade haft företräde framför dom! Och läraren sa ingenting!
Jaja, han tyckte säkert att jag var duktig som var lugn och tog hänsyn till alla andra bilar... och tänkte säkert inte på att jag stoppade upp all trafik bakom mig.

Imorgon ska jag till råga på allt ha två lektioner, en klockan 09.20 och en 12.40.

Jag säger bara: Lyckselebor! Ta er i akt!




Kommentarer
Postat av: Anna-lena

Räcker det om man är på ca 70 mils avstånd?

2009-08-18 @ 18:20:20
Postat av: Anonym

haha! x) ja, förhoppningsvis!

2009-08-18 @ 18:24:43
URL: http://vivalamartian.blogg.se/
Postat av: mamma

Hahahaha, vilken surprise...

(Det är bra att vara artig-fast lagom är bäst)

2009-08-18 @ 19:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0