SOV SOVA SOVER

Nu sitter jag och laddar upp för att gå och lägga mig,
och det gör jag med glass och jordgubbar såklart!

gott gott



Idag har jag varit på gång hela dan, och då menar jag hela, upp steg jag klocken 07.30!

Jag har fått min cykel lagad idag också (alldeles gratis!)
och kommer att få den forslad till Umeå före imorgon, så troligen så är den nog redan där.
Mycket bra, Umeå känns som en stad där det passar väldigt bra att ha en cykel.
Så vi får hoppas att den förblir osprängd den här gången.


Få se... vad har jag mer gjort...
Jo! Jag har badat Sasha, jag råkade spilla vitlöks marinad över henne
(jodå mamma, jag har nog allt hittat din hemliga gömma!!)
så hon fick tvättas, till hennes stora förtret.
Sen när jag ändå höll på så diskade jag också.

Så jag har då förtjänat mina jordgubbar jag.

Imorgon har jag tänkt stiga upp tidigt tidigt, så att det inte blir ett så stort steg att stiga upp klockan fem som jag har tänkt göra på torsdag, eftersom jag ska fara till halkbanan klockan 06.30.
Undrar hur det kommer att gå..

och undra vem som kommer att få köra dit, vem är i stånd till att köra så tidigt på morgonen liksom..




Jordgubbar slut, vad ska jag ta mig till?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0