SKOLA?

Idag har jag börjat skolan.
Det känns väldigt konstigt, speciellt när det är via datorn.
Jag har fått en inköpslista över saker som jag måste inhandla i veckan!
Riktigt tusch, går det verkligen att hitta i Lycksele?
Det blir väl till att handla från internet eller se till att jag fixar den där fördömda uppkörningen så att jag kan sno mammas bil och köra till Umeå och handla.

Jag vet inte riktigt hur bra det här kommer att gå, undrar om lärarna kommer att acceptera att jag sitter på nätterna och gör uppgifterna eller om jag får lov att skärpa mig...

BLÄ!


Nu sova, körlektion sista imorgon tidigt

Kommentarer
Postat av: mamma

jasssssså, det är till att ha såna planer?!

2009-09-01 @ 20:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0