ONT

Jag tror att jag brutit min tå!
eller att den hoppat ur led eller nåt i alla fall.
Någon av dom har iallafall gjort ont i en vecka nu!
men jag har som svårt att bestämma riktigt vilken det är som jag har ont i... det är som mellan tårna det gör ont.. ..eller så är det lilltån... ..eller den bredvid...

...nja...





...fast det är nog i lilltån ändå tror jag..


jag har ont i handen också... och smalbenet och huvudet och tänderna och fingret och ryggen..

Äsch nu när jag tänker efter så har jag ju ont överallt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det kanske blir bättre om du sover på nätterna!?!

:D

2009-08-22 @ 09:52:52
Postat av: mamma

stackars liten, tullelilla

otur har hon jämt den lilla

Tullelilla tullelu

Skrämmer vi det ond: BU!



känns det bättre nu?

2009-08-22 @ 16:57:44
Postat av: Emma

Ja, det är jag :P Det är inte någon psykotisk galen våldtäktsman x'D

2009-08-23 @ 01:28:45
Postat av: martina

haha! ja, man vet ju aldrig! xD

2009-08-25 @ 16:08:03
URL: http://vivalamartian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0