TEORIPROV

Nu har jag gjort teoriprovet!
Jag steg upp i morse klockan kvart i åtta och satt och nötte in i det sista, och ojojoj vad nervös jag var!
Panik när det började närma sig och jag sprang omkring och letade pengar i hela lägenheten innan jag tillslut insåg att jag var tvungen att gå och ta ut pengar, sprang tog ut pengar och oroade mig för att jag inte skulle hitta till provet.
Och sen så visade det sig att dom skickar en räkning!
Och att hitta var inga problem, jag kom dit en kvart förtidigt och det var ju bara att fråga någon där vars det var.
Sen när jag väl satt där och kollade igenom provet när jag var klar så började de runt mig också bli klara och jag tror att alla klarade det!
Jag satt kvar sist och jag tror att jag hoppade till när rutan kom upp det stod: Är du VERKLIGEN säker på att du vill rätta provet? Då finns det INGEN återvändo! Det går INTE att återgå till det igen! Så har du fel så går de inte att rätta till!! Så är du VERKLIGEN VERKLIGEN säker på att du vill rätt det? (det var ju det de ville få fram iallafall...)

Men jag tyckte på rätta, och det var godkänt!!
61 rätt av 64 möjliga!!

WOWOOOWOOHOOOHOOOOOHOHOHO!!! GLAD är jag!!




Hoppas bara att det kommer att gå lika bra/bättre på uppkörningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0