ONYTTIGHETER

Idag har jag bara hållit på med körning och körteori.
Det gick bra, allt jag gjorde på körlektionen var rätt, sa läraren i alla fall.
Jag hoppas att det är jag som blivit bättre och att det han inte bara försöker bygga upp mitt självförtroende.

Men det är det säkert inte! Jag tror inte att jag fick motorstopp en enda gång! Och det var ju faktiskt tack vare mig!

Hoppas att det kommer gå lika bra på uppkörningen...


Nu håller jag på att se på Prinsen & Jag, jag hade tänkt se en annan film men när jag såg att den skulle gå så bestämde jag mig för att ge den en till chans.
Många gånger förut har jag försökt se den, men jag har alltid tyckt att den varit för dålig!
Men det är den ju inte alls!!
Åh, vilken typisk tjejfilm, jag älskar den!

Jag har även efter flera dagar med bara grönsaker och käckebröd druckit kaffe och ätit chokladpudding!
Gottigott.


Imorgon kommer Alexandra hit, det ska bli trevligt att äntligen få någon vettig att prata med, hundarna har aldrig något att säga när jag försöker föra en konversation med dom.



Alexisalis



Kommentarer
Postat av: mamma

Aha ! Då brukar du alltså prata vettigt med mig... Bra att veta ;)

2009-08-22 @ 16:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0