VAD NU?

När jag skulle gå ut med hundarna i morse så trodde jag att det skulle vara höst rusk och kallt ute som det varit hela veckan, men icke!
För när jag kommer ut så möts jag av havsdoft och värme! Det är ju trevligt det också men jag hade ju klätt mig på tok för mycket!
Tur nog så blåste det så det jämnade ut sig.



Igår fick jag reda på att skolan börjar för mig den 31 augusti, skönt att dom äntligen hörde av sig!
Men jag märkte när jag läste brevet att jag faktiskt är nervös inför att börja, och då har jag inte ens momentet "ny klass" att vara orolig för eftersom jag ska gå på distans.

Det är den nerviga gamla tanten som slår till igen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Äh, det är bara så att du gör bort det här att oroa sig i tidiga år. Sen kommer du att ha lärt dig att det inte tjänar nåt till. Kram lilla tanten

2009-08-21 @ 18:05:24
Postat av: Anna-Lena

Kom ihåg att du är en Lyser klart... även bakom molnen!

2009-08-21 @ 20:43:11
Postat av: Anna-Lena

Så här ska det stå:

Kom ihåg att du är en stjärna. Lyser klart... även bakom molnen!

2009-08-21 @ 20:44:14
Postat av: Emma.

vad är det för skola du ska gå? Jag är inte nervös.. än och jag åker på söndag :P

2009-08-22 @ 01:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0