VARMT!

Nu har jag varit på gång sen klockan kvart i tio då jag gick ut på morgonpromenad med hundarna.
Sen var det frukost innan vi begav oss ner på stan (och det var fruktansvärt varmt! Vad hände med den underbara hösten?)
Där vandrade vi omkring tills klockan var 12.40 då Alexandras buss gick, sista halvtimmen spenderade vi dessutom i alldeles för hög takt (då vi tänkt gå och snoka i brevlådor, men tyvärr så var det bara tråkig post i den.)
Sen bar det det av till körskolan då jag iallafall fick sitta ner i femtio minuter, men körning är hårdträning för hjärnan ska ni veta!
När lektionen var slut så bestämde jag mig för att gå tillbaka till brevlådan, och vet ni vad jag hittade!?
Jo, en photoshop cs4 skiva! Så nu ska jag försöka ge mig i kast att installera den, jag är inte så säker på att det kommer att gå, men jag håller tummarna!
Sen kom jag hem och klockan var väl så där runt två nånting, alldeles genom svettig var jag och fått all den motion jag nånsin kunnat önska mig! men det hade tydligen inte hundarna så det var bara att torka bort det mesta av svetten och bege sig ut igen.


Thailand, också ett väldigt varmt land.

Nu orkar jag inte mer!
Jag orkar nästan inte ens skriva och mitt huvud håller på att implodera!
Mat ska jag ha! Näring till min stackars hjärna!

Sen blir det till att roa sig med körkortsteori och bråka med datorn! Kul kul!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Implodera= Springa sönder så att bitarna sugs inåt mot ett centrum.

Alltid lär man sig nå´t nytt.

2009-08-24 @ 18:12:33
Postat av: mamma

...men VARFÖR snokade ni i brevlådor på stan????

2009-08-24 @ 19:27:15
Postat av: martina

för att hitta grejer såklart! :D nä, jag skulle hämta skivan, så det var meningen att jag skulle gå och snoka!

Implodera typ motsatsen till explodera!

Jajamensan!

trevligt att jag kan hjälpa dig på din väg mot upplysning :)

2009-08-24 @ 20:10:49
URL: http://vivalamartian.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt :P När skriver och kör du då? (:

2009-08-24 @ 23:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0