DAGEN IDAG

Idag har jag ritat hela dagen.
Imorgonbitti, klockan nio, ska vi nämligen ha lämnat in tre uppgifter.
Men nu är det inlämnat och klart, så jag kan lämna det bakom mig (förhoppningsvis) och börja med de två uppgifterna som ska vara inlämnade på fredag.
En av de uppgifterna går ut på att göra en bild utan bildrum! Hahaha! Va!? Hur ska det gå till?
Jag misstänker att hon har tänkt att man ska göra en enfärgad bild eller nåt... Jaja, vi får se hur jag löser det.

För alla interesserade så mår jag inte så bra idag.
Vätskan har forsat ur mig, genom att göra otaliga toabesök, gråta och svettas som en gris!
Jag är inte hungrig och det enda jag har stoppat i mig är tre mackor i morse, te och massor med kaffe.. (inte så konstigt om jag mår dåligt)
Allt jag vill ha är kaffe, jag har ett vattenglas som bara står här och jag har funderat på att dricka det några gånger, men det är ett hårstrå i det och jag orkar inte gå och hämta ett nytt.
Så jag dricker mitt kaffe utblandat med lite oboy, det är inte ens gott och de ser ut som om det är hämtat från avloppet eller nåt.

Men ska man vara konstig så ska man.

På tal om konstig så var jag på konsum idag och jag blir ju nästan rädd för mig själv!
Jag följer efter folk (inte med vilje, dom gick dit jag tänkte gå...), jag snurrar runt och ser vilsen ut och sen när jag väl tar mig till kassan (efter att ha snurrat runt länge länge och stått i världens längsta kö) så köper jag en enda liten liter mjölk som jag stoppar ner i en jättestor papperskasse... Och detta gör jag i min skabbiga kappa och trasiga Uggs (Japp, dom har redan gått sönder! Skitskor!)

Kommentarer
Postat av: B.

Du måste dricka vatten ifall det försvinner mycket vätska från dig, minst 2 liter/dag! Dessutom så är det faktiskt så att koffein är urindrivande (detta är dock omtvistat, vissa studier visar på det, medan andra inte - vad ska man tro på?)...



(Och om du så tvunget ska blanda kaffe med oboy, så smakar det bättre om man blandar i kaffepulver (eller vad man nu har) med mjölk och oboypulver, än om man blandar oboypulver i kaffe och vatten... det ser även lite bättre ut :D.)

2009-11-11 @ 14:04:52
Postat av: martina

okej tack för tipsen :P Men jag vill inte dricka vatten, och jag blandar kaffe med oboy, alltså mjölk+vatten+oboypulver+kaffepulver... och det blir mycket gott om jag fåår säga det själv :P men jag ska prova utan vatten också :)

Jaag tror att smaken igår hade med att jag hade typ en deciliter kaffepulver i kanske tre deciliter vatten att göra, typ Benjamin kaffe xD inte så smakligt kanske :P

2009-11-11 @ 15:13:13
Postat av: Anna-Lena

Stackars, stackars du!

2009-11-11 @ 17:25:25
Postat av: mamma

Lilla uttorkade vännen min. Du kan köpa verum hälsofil nästa gång och tvinga i dig en deciliter av det. Då kanke det inte forsar lika mycket. Och så ska du drick MYCKET vatten!!!

2009-11-11 @ 20:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0