ULLARED

Jag råkade tyvärr se på Ullared tidigare idag.

Kära nån! Programmet är ju en parodi på sig själv!
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta! Smärtsamt var vad det var!

Vem vill se på ett program om människor som handlar eller en man som sitter i en bil och spelar bingo ensam eller två tjejer som går omkring och letar efter en fest? Det var nämligen det som dagens program handlade om vad jag förstod.


Men trots allt så såg jag hela programmet.
Jag ju tvungen att se den spännande fortsättningen.

För vem vet! Bilmannen kunde ju ha fått bingo!


Men det var inget som jag skulle ha bokat tv:n för precis...

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det där programmet har jag inte sett och tänker inte se. Däremot tittar jag på "Bonde söker fru"... Skulle tro att det är av samma kaliber.

ÄNDOCK tittar jag...

2009-11-21 @ 17:48:14
Postat av: mamma

Hahhaha Jag råkade zappa in på det också ......och fastnade....

Tänk att du ville att vi skulle åka dit!!!

2009-11-22 @ 00:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0