PAKA BAKA PACKA!

Igår satt jag som vanligt inne på mitt rum och sorterade och packade, när mamma plötsligt sliter upp dörren och och förvirrat utbrister hon: MATEN! Jag tror att det är maten! ...maten är klar!

Ahahaha!

Idag har jag ledsnat på att packa.
Jag skulle helst av allt bara kunna peka på grejerna och göra så att de försvinner.
Det känns inte som att jag kommer att behöva något längre.
Jag tror att jag ska plocka ihop det viktigaste och sen kasta ner resten i en påse och märka den med "minnen" och stoppa in den i något mörkt hörn på vinden.... Sen så kan jag rensa det när jag kommer hem nästa gång...

...eller gången efter det.....



Igår tvättade jag iallafall håret för första gången på mycket länge, så idag så flyger det omkring och spretar åt alla håll! Jag måste erkänna att om man bara ska vara hemma så gillar jag håret bättre när det är lite smutsigt!
Bara man kunde slippa den äckliga känslan förstås. (Eller iallafall inte tort och flygigt! Det spelar ingen roll hur länge man kammar det, det är lika tovigt för det!)
Och jag klippte naglarna! Så nu har jag förhoppningsvis minimerat risken att dom ska gå av under bärandet av alla kartonger.

Nervositeten inför att flytta har börjat komma nu... På tiden kan man tycka!
Jag ser på framtiden med skräckblandad förtjusning!


Tur att jag har Sasha

Kommentarer
Postat av: B.

Men sötnos (Sasha, inte du ;)...)!

Nu har alexandra lämnat mig :O!

2009-10-02 @ 19:53:56
Postat av: mamma

Sasha ser ut att behöva klippa naglarna också

2009-10-03 @ 10:28:31
Postat av: martina

äsch nog vet jag att du menar mig! :D

Aahhahahah! Nu tar jag över! Och du ska komma och laga mat till oss! :D

2009-10-04 @ 07:53:11
URL: http://vivalamartian.blogg.se/
Postat av: åsa

vilken gudomligt söt bild på Sasha! :)

2009-10-12 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0