JAG VILL HA

PEPPARKAKSDEG, bulldeg, oboy, saltiner, MANDARINER, brieost, gröt.... Åh Umeå! Varför lämnade jag dig!


Förövrigt så var jag tvungen att betala barnbiljett för Sasha på bussen till lycksele! Snålt tycker jag! Och onödigt! Sånt har jag verkligen inte råd med!

Men jag fick min hämd när jag gick av bussen och såg att Sasha lämnade hela sätet vitt som snö (jag förstår inte riktigt hur hon lyckades med det faktiskt, hon låg ju på min jacka hela vägen)

Stackars busschaufför.. (eller vem det nu är som får städa bussen) det borde vara mannen som jag köpte biljetterna av som får städa!

Jaja... det kommer nog tillbaka till honom på ett eller annat sätt.

Kommentarer
Postat av: mamma

...men finns inte det i Umeå?



och DET var verkligen snålt! Hade du inte henne i en väska?

2009-10-25 @ 18:05:07
Postat av: martina

jo, det är det finns! allt förutom bulldeg och brieost då...

2009-10-26 @ 00:54:37
URL: http://vivalamartian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0