UPPDATERING

Igår köpte vi godis för 60 kronor! Hela stora skålen full blev det, men det förtjänar jag för inte en enda godis har jag ätit sen jag vet inte när!

Nu har jag än en gång fått en ny lärare (vi byter lärare varannan vecka) mitt första intryck är bra, så jag hoppas att det ska fortsätta vara det.

Hmmmmm...

Ja,  det har väl inte hänt så mycket nu på sista tiden, jag har börjat söka jobb nu iallafall, så det är ju bra..

Och jag har inga frimärken så jag kan inte posta brev! Och jag har fortfarande inte kunnat ta mig ner till stan och fixat mitt bankkort så jag har inga pengar att köpa några för heller!

Snart ska jag gå ut med hundarna, jag har stålsatt mig med lite godis, så snart borde sockerchocken kicka in!

Jag borde verkligen ta mig härifrån känner jag, för på tv sitter Oprah och berättar om operationer osv som gått fel, tex att de glömde en 32 centimeter lång hake i en man efter att de operererat honom!
 Huvva!

Nä, nu är det upp och iväg!

Kommentarer
Postat av: mamma

...undrar vad som är värre; 60 kr godis eller 32cm hake?

2009-10-13 @ 19:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0