01.12

Så där ja, då var det alltså snart dags att gå och lägga sig igen!
Men före det ska jag ut och slåss mot zombisarna... ja inte har jag det då lätt jag..


Och jag hade tagit fel dag på när jag ska hämta mamma!
Det var ju inte imorgon, utan på Söndag!

Jaha! Där rök då alla mina planer för helgen!
Och när jag satt och var som mest deprimerad och kände hur tårarna började bränna i ögonvrån, då börjar mina kusiner reta mig för att jag försöker dricka vanlig mjölk!
Inte har jag det då lätt jag!

Och snart kommer jag säkert börja må dåligt för att jag drack vanlig mjölk!
Och inte har jag hunnit klart med bilderna till skolan heller och nu är det försent, för nästa vecka får vi en ny lärare!



Imorgon ska jag springa tills jag stupar! För nu får jag lov att vara frisk!
Och därmed basta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0