11/9

Imorse kom jag på att det är den elfte september.
Tänk för åtta år sen var det panik i världen och alla trodde att de skulle bli krossade av flygplan.
och tänk då på att sen dess så har det fötts barn som hunnit börja ettan och till och med tvåan!
Som idag kanske går till sina föräldrar och frågar: vad är det för speciellt med den elfte september?
För dom var inte ens födda då!

För det var åtta år sen!

Tiden flyger iväg!
Snart sitter jag där på äldreboendet..

ojojoj!





Jag kom just på något ironiskt! Det hände ju 9/11, och deras nödnummer är väl 911?
Ibland så har man sina ljusa stunder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi. Du förstår inte hur mycket jag saknar dig.. jag kan riktigt se mig dig framför mig när du säger det där om 911. du och dina konstiga tankegångar :D

2009-09-11 @ 16:39:39
Postat av: Sofie

Hihihi. Du förstår inte hur mycket jag saknar dig.. jag kan riktigt se mig dig framför mig när du säger det där om 911. du och dina konstiga tankegångar :D

2009-09-11 @ 16:40:18
Postat av: martina

aha! är det du som är anomym!?

2009-09-11 @ 18:10:52
URL: http://vivalamartian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0