DEN SENA UPPGIFTEN

För ett tag sen nämligen i onsdags så lämnade jag in en uppgift till skolan på tok för sent!
men inte gråter jag för det för läraren kommenterade:

det här är verkligen bra utfört.
Presenterat på ett bra sätt också jag ser att du lagt ner möda med att fotografera den. Bra jobbat.

(efter lite klippning och klistring... eheh)

Jag ville bara skryta lite, förresten så borde jag verkligen gå och ta hand om tvätten nu, för sen måste jag skynda mig att byta om för jag och mamma ska ut i skogen med hundrarna och jag håller tummarna för att jag inte kommer att spy för jag har just precis ätit frukost.

Men det är väl sånt man får ta om man stiger upp sent!

Kommentarer
Postat av: big

Bra jobbat Martina!!

2009-09-11 @ 16:31:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

ååå, hotmailadressen var väl onödig att skriva dit....

2009-09-11 @ 16:32:01
URL: http://biggelito.blogg.se/
Postat av: martina

tack tack! :D

äsch det är väl bra! Kan aldrig skada!

2009-09-11 @ 18:17:49
URL: http://vivalamartian.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Bravo! Du är duktig du!

2009-09-11 @ 19:58:52
Postat av: Beatrice

Det där lät inte riktigt som ett sunt beteende, Martina! Spy eftersom du nyss ätit frukost... Ta hand om dig själv, flicka!



Men bra att läraren tyckte om din bild iaf :)... annat kunde man nästan inte vänta sig, eftersom du är duktig, men ändå :)

2009-09-13 @ 15:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0