25/9

Nu har jag varit sjuk i föralltid! Jag sitter bara här hemma och väntar på att bli frisk, jag håller på att få växtkramp och har lust att slänga mig ut genom ett fönster.
Men frukta icke, så sjuk är jag inte än.

Igår gick mina glasögon sönder, men jag tar det som en anledning till att skölja fettet ur håret och ta på min linserna istället för att gråta (jag har nämligen en känsla av att de kommer vara gratis att fixa till). Jag hoppas bara att min kusin har rätt om att affärerna stänger senare för att det är marknad istället för min gissning att de stänger tidigare...
Förresten så har min mobil redan börjat att strula! Nya skräp telefoner!



Om en vecka går flyttlasset! Dags att börja packa!

Kommentarer
Postat av: irene

Gå tillbaka till affären och kräv ny telefon.

2009-09-25 @ 19:29:18
Postat av: martina

men den började ju fungera när jag skulle gå dit, såklart! men börjar den tjorva igen så ska jag göra det..

2009-09-25 @ 20:40:47
URL: http://vivalamartian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0