DRÖMMAR

Inatt så drömde jag att jag började på en skola och den var långt hemifrån så jag var tvungen att bor där.
Men det var inte det som var det viktiga, för det viktiga var att när jag vaknade på morgonen (i drömmen) och tittade mig i spegeln, så upptäckte jag att mina ögonbryn hade upptäckt att mitt hår var blont!
Så dom hade börjat växa och försökte anpassa sig till håret (och det var ju helt normalt) och var cirka fem centimeter långa, blonda och med mörka toppar.
Och jag tittade på dom och tänkte:
Ska det vara så där? Ja, det kanske ska det.. ja men det ser ju inte så tokigt ut!



Jag borde egentligen lägga upp "intresseklubben antecknar" bilden till det här inlägget känner jag, men eftersom jag redan använt den så får det duga med den här fina bilden på Denis Healey.
(som kommer skrämmande nära ögonbrynen i min dröm!)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du har lika konstiga drömmar som mig.. om inte konstigare. Det gillar jag!

2009-09-11 @ 16:41:48
Postat av: martina

ahaha! nja det vet jag inte xD dina bältdjur och allt vad det nu var! :D

2009-09-11 @ 18:13:52
URL: http://vivalamartian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0