KÖRKORT

JAJAJMENSANNN!!!!
Jag klarade det!
Fast jag tyckte att jag körde 70 där det skulle var 50, men så var det inte, OCH JAG KLARADE DET!

UNDERBART!!


Jag flinade som en idiot hela vägen hem, men frukta inte, jag ska snart börja bråka med min scanner så det jämnar nog ut sig ska ni se.
Skolan är viktig och nu när körkortet är avklarat så kan jag ägna mig helhjärtat åt den, om jag inte är ute och kör förstås, för det får jag!!!


ÅHHHHHH!!!
Jag är så GLAD det här är till och med bättre än att klara teorin!

Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIIIIIS!!

2009-09-03 @ 09:53:45
Postat av: Anonym

GRATTIS! och än en gång, dina inlägg.. alltid lika roliga. Detta kommer ju att bli min nya favoritblogg, så fort jag vill fnissa lite är det bara att kolla på din blogg. underbart!

2009-09-04 @ 16:38:13
URL: http://larssonsofie.blogspot.com
Postat av: Mariami

GRATTIS!!! Vad bra du är :)

2009-09-04 @ 20:17:48
URL: http://mariami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0