MARKNAD

Idag gick jag ut på marknaden för att få mina galsögon fixade (vilket förresten kostade 170 kronor!!)
Alldeles när jag kommit ut på gatan så träffade jag My och respektive och efter att jag utbytt några ord med dom så gick jag vidare och just som jag fått igång de klaustrofobiska känslorna (efter cirka 50 meter...) så såg jag Linn och Jamie komma gåendes!
Så dom stannade jag och pratade med ett tag och sen gick jag och hjälpte Linn att välja sockar.
Sen följde jag henne hem och hämtade lite grejer som hon lånat av mig och sen satt vi och pratade i nån timme och det var mycket trevligt! tycker iallafall jag!
När klockan var cirka fyra gick jag tillbaka till stan och när jag kommit in på marknads området igen så träffade jag Emma och Per på nästan direkt!
Tyvärr var jag tvungen att lämna dom och gå till linsa (där jag fick den hemska, oväntade utgiften!)

Så marknaden är faktiskt inte så hemsk trots allt, inte när man träffar en massa trevliga människor!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

På markand är det, förutom att träffa folk, meningen att man ska köpa något som man inte behöver. Hittar man inget sådant så kan man köpa hjortronsylt. Som man behöver.

2009-09-25 @ 22:02:51
Postat av: Emma (Ej anonym :P)

Det var mycket trevligt att få träffa dig med :D

2009-09-26 @ 00:44:32
Postat av: martina

ja hellre köper jag då hjortronsylt än har sönder mina glasögon!

Inte vad jag behövde!



Åh tack Emma! det räddade dagen :)

2009-09-26 @ 01:16:11
URL: http://vivalamartian.blogg.se/
Postat av: åsa

Åh! jag saknar att vara med dig och Linn >_< vi måste träffas, vi 3, någon gång! :D just like old times...

2009-09-27 @ 19:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0