NIGHTMARE ON ELMSTREET

Jag såg just att de håller på at göra en ny Nightmare on Elmstreet film! Eller ny och ny, dom håller på att göra en ny version av den gamla!
Åh! Nu måste jag verkligen se till att se de tre sista filmerna som jag inte sett än!
För vissa vägrade ju att se dom fast vi sett fyra av sju! (tror jag att det var iallafall...)
Under tiden vi såg filmerna så sa jag vid några tillfällen: "om dom skulle göra en sån här film idag så skulle den kunna bli hur bra som helst!"

och vad går dom och gör!? Jo en sån film!


Kommentarer
Postat av: åsa

åh nej XD kan de inte bara låta bli?! :P låt en dålig gammal klassiker förbli just en dålig gammal klassiker xD haha

2009-10-12 @ 19:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0