NOG ÄR JAG HYPOKONDRISK ALLTID!

Jag har nu gått omkring i minst en vecka och trott att jag kommer dö en smärtsam död på grund av sprucken blindtarm.

Men igår var min kusin här på besök och då fick jag veta att om blindtarmen blir inflammerad så får man feber och  börjar spy och så, och det har jag ju inte... (än!)
Så nu vet jag gansak säkert att jag nog inte kommer att få en plötslig död när jag är ute och springer i skogen och min blindtarm spricker mitt ute i ingenstans.
Fast så fort jag fick veta det så började jag att känna mig sjuk och kom på att jag har ju kännt mig lite febrig
Så antingen är det blindtarmen eller så har jag inflammerade äggledare eller spetsad lever eller nåt.

Nåt hemskt är det då! och smärtfullt kommer det säkert att bli!




Snart ska jag ut i skogen, och eftersom jag mår ganska bra nu så kanske jag överlever till och med.

Den som lever får se!


...så det skulle vara typiskt om jag dog...

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Om du har haft ont så länge, så kan du ju alltid ringa till vårdcentralen eller sjukvårdsupplysningen och be om råd.

2009-09-14 @ 17:38:05
Postat av: den oömma modern

äh, det kommer när hon känner efter....

2009-09-14 @ 21:26:37
Postat av: mama

Nä, jag menar det naturligtvis inte

2009-09-15 @ 21:24:46
Postat av: mama

Nä, jag menar det naturligtvis inte

2009-09-15 @ 21:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0