SOVA?

Nä, jag vill inte sova! Jag vet att det var det där om att sömn är nyckeln, men jag har ingen lust.
Eller jo det har jag ju... Men jag älskar att sitta med min dator på sängen och veta att jag inte kommer att behöva passa några tider imorgon, om jag vill så kan jag sova, om jag vill så kan jag hämta mer fika, att ha Sasha inom räckhåll och bara liksom njuta av stunden.

Och ännu bättre skulle det ju vara om man hade fika kvar här inne förstås... men man kan ju inte få allt.

Idag har bästa kusin lagat en kladdkaka! Den blev precis som jag ville ha den! Riktigt kladdig, nästan flytande , som man äter varm med frusna hallon (eller annat gott som man har i frysen... fast helst bär eller frukt då förstås..)!

På tal om kladdkaka så börjar jag tänka på Sofies och mina kladdkakor som vi alltid gjorde! Och mozzarellapizza! Åh! Det skulle ha varit nåt det!
Nu blev jag hungrig också...


Jag tänkte lägga upp en bild på kladdkakan, men den blev så konstig så det fick bli en bild från Umeå då jag sitter och äter Subway på Subway (Hurra för Subway!!)!
Fotografen tror jag bestämt är Alexandra, om man ska bedöma vinkel och sånt..



Nä, det kanske är dags att sova ändå? Jag börjar att få de men som är tecken på lite sömn...
Så jaa.... det kanske är dags nu då..


Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: åsa

första bilden där jag ser (nästan) hela dig då du nu är blond :O shit! :P hihi



(du kommer alltid att vara en brunett i mitt hjärta^^)

2009-10-12 @ 19:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0