UMEÅ: DAG TRE

Idag har vi inte gjort någonting alls tror jag...
Vi har inte ens varit på Subway!

Vi for till Tre Kronor och åt salladsmeny istället, massor med olika saker fanns det där, jag tror inte att jag sett en så varierad salladsbuffe förut.
Sen så förutom det har vi ätit glass! mums mums! Tre kulor! till råga på allt! sen åt vi en stor popcorn+en massa cola! (fast på tre kronor misstänkte vi starkt att det var Pepsi...)
Jag känner att jag inte riktigt täcker hela kostcirkeln nu för tiden.

Vi var också på Clas Ohlsson och tittade på lavalampor och jag måste gräva fram mina gamla lavalampor!
Jag älskar nämligen lavalampor har jag kommit på!



Och jag har fixat så att jag kan se vem det är som ringer på min mobil!
Otroligt vad klipsk man kan bli ibland!
Så nu om jag missar ett samtal så kan jag faktiskt se vem det är som ringt och ringa upp!


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det skulle jag också vilja kunna se. Vem som har ringt på min mogil, alltså.

2009-09-07 @ 17:26:09
Postat av: Emma

Pluggar du i umeå eller? Vad är det du läser? :P

2009-09-07 @ 20:19:45
Postat av: martina

anna-lena, har du registrerat sim kortet eller vad det nu är? annars om du gör det så kanske det är det som är fel.

Det var det på min iallafall :D jag tänkte att det kanske var dags efter att registrera det efter sisådär fem år...

Och emma, nej tyvärr D: men jag studerar konst på distans, så jag ska flytta till umeå ändå! :D

2009-09-07 @ 20:35:03
URL: http://vivalamartian.blogg.se/
Postat av: A-L

Vaddå registrera simkortet??? Prata svenska så man förstår.

2009-09-07 @ 21:42:25
Postat av: martina

men... om man går in på iaf telias hemsida och söker reda på "registrera (nånting)" och registrerar (nånting), så kan man se vem som ringer!! :D



(haha! jag skulle aldrig kunna bli datasupport.. :S)

2009-09-07 @ 23:48:19
URL: http://vivalamartian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0