UPPKÖRNING

Nu gäller det!
Klockan åtta far jag till körskolan och bärjar värma upp och klockan nio är timmen D.
Det har inte börjat bra, tvn fungerar inte och jag har hittat obetalda försenade räkningar...
Så nu kan det ju bara bli bättre?
Det kommer nog inte vara så många som är ute och går iallafall, för här regnar det. Men å andra sidan så kanske det kommer vara desto fler bilar då!


Jag har värmt upp med bananfil, varm oboy och husmans med quorn på! Kan det bli bättre?
Så nu har jag ätit så att jag mår illa, bättre än att vara hungrig iallafall.
Hoppas bara att jag inte kommer att vara för trög i hjärnan för att köra nu när jag varit upp sen halv sju cirka.





Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0