SPÖREGN

Åhh, jag är så sugen på Oboy och saltiner! Men saltinerna är slut och oboyen finns det bara lite lite kvar av...
Det är inte lätt att vara jag!


Idag far jag till Umeå, det ska bli roligt!
Vi ska se G-force (I 3D! Jag tror att den är jättebra, det såg ut så på reklamen iallafall, men jag och förväntnigar är ju ingen bra kombination) och handla och sova hos Bea (och jag hoppas att jag hinner fara och hälsa på folk också, men vi får se.)
Fast före det ska jag ränna runt hela stan och göra ärenden, men det ska nog gå bra, Lycksele är ju inte så stort!  Men det regnar, jag hoppas att jag kan fixa skjuts, hoppas, hoppas, hoppas!

Spöregn är inte så underbart.. jämt...

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Men G R A T T I S ! ! !



till körkortet. Jag hade ju missat det helt. FAST jag har kollat varenda dag.



Vad gör det att det regnar?

2009-09-04 @ 15:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0