BLINDTARMEN!

Idag har mitt körkort kommit och hämtas!
Bilden är väldigt ful men det är väl så det ska va?

Annars så vaknade jag halv tre och trodde att jag skulle dö pga. allmänt konstigt mående (vi får se om blindtarmen håller den här gången också... det är konstigt hur den flyttar på sig hela tiden! Den är alltid på nåt nytt ställe!) men jag släpade mig ut med hundarna och då blev det bättre, magen blev väldigt högljudd där ett tag så jag antar att det var då som allt som la sig till rätta... (fast det gör fortfarande ont på ett ställe på högra sidan, det är blindtarmen! Blindtarmen säger jag!)

Men nog om mina inälvor för nu, jag har varit ute och sprungit!
För när jag ätit frukost klart så kom mamma hem från jobbet och tyckte att vi skulle fara ut i skogen.

Sen for vi och handlade (så nu har det handlats både salta kex, oboy och glass och hallon!) och när vi kom hem lagade mamma spenatsoppa! (härligt att äntligen äta riktig mat igen!)
Jag har målat, gått in på skolan tio minuter innan det blev en ny dag (men det borde väl ändå räknas?), kommit på att jag missat en uppgift, och ätit massor med glass och hallon (man måste ju vänja kroppen långsamt vid riktig mat igen, annars så kanske den får en chock eller nåt... men nu ska jag inte äta mer iallafall, måsta ju spara lite till mamma...)

Nu ska jag gå och lägga mig och oroa mig för min stackars blindtarm.




Godnatt världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0