SJUK? JA, KANSKE LITE...

Jag har ingen lust idag, inte alls!
Jag har träningsvärk (lite iallafall) massor trodde jag när jag steg upp i morse, men sen när jag gick ut och gick så gjorde det inte alls så ont.
Bara det kunde vara lika mycket träningsvärk i båda benen!
Jag förstår inte, har jag sprungit mer på ena benet eller?
Allt detta trots att jag stretchade som en tok efter att jag sprungit igår!

Inte känner jag mig särskilt kry heller!
Jag funderar på att vara sjuk ikväll.. kanske ska jag be mamma att köpa glass..

Har någon nånsin haft känslan att man är sugen på nåt, men man har ingen aning om vad?
Det har jag! och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, jag sitter och äter Tortilla chips och dipp (som föresten ser ut som spya, men smakar himmel!) men jag vet inte riktigt om det här kommer att duga...

..och gudomliga kladdkakan är slut...



Om inte mitt onda gått över inom en vecka, typ, så går jag och kollar upp det!
Det låter väl förståndigt?



För övrigt är min mobil på vift.
Förhoppningsvis är den i bilen, men jag kan också ha glömt den på biltaket när vi for hem från skogen igår.

Inte bra.

Kommentarer
Postat av: sofie

min mobil är också på vift. den kan vara var som helst :(

2009-09-16 @ 16:23:22
Postat av: Mariami

Det där med att vara sugen på något, men inte veta vad känner jag mycket väl igen :)

2009-09-19 @ 11:44:27
URL: http://mariami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0