BLODBAD

Idag har jag bakat kladdkaka och städat lägenheten!
Mamma har också varit förbi och lämnat hundar på väg till skolan vilket resulterade i blodbad.
Men ingen fara det gick lätt bort med lite vatten och såpa.
Fast det förstås om FBI eller nåt var här med sitt ultraljus så kanske fläckarna skulle synas... bäst jag går och köper lite blekmedel imorgon.

Nej, bli inte oroliga, här mår alla bara bra.
Förutom jag då, som sitter och tar livet av mig långsamt genom att äta äckligt mycket, men så går det när mamma kommer förbi och dumpar massa ostar.
Nog för att en såg så suspekt ut att inte ens jag skulle kunna äta den! Tror jag..
Den är liksom rosa och luktar jäst och ser inte så hälsosam ut.

Nä jag tror att jag måste äta lite mer ost nu och se lite Supernatural, nu börjar det bli spännande!

Fascinerande att äpplen faktiskt växer på träd, tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Tja, vad menar du. Skulle fiskarna lägga dem, eller?

Eller pluppa upp ur jorden likt svampar?

Eller hagla ner från luften?



:)



2010-04-10 @ 23:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0