HÅRT LIV

Idag har jag inte gjort så mycket, men det har varit galet fint väder hela dan!
Jag hoppas att det håller i sig och inte blir molnigt nu när det har varit så varmt idag.

Men jag har kommit på att jag måste få ner min fåtölj från Lycksele (eller upp eller in eller ut eller vad det nu är) för jag vill ha den på balkongen.
Tänk vad mysigt att kunna sitta där och dricka te och läsa en bok eller nåt.
Jag funderade på att ta pinnstolen istället, men det lät inte alls lika mysigt.
Men den får kanske duga tills jag hittar nåt bättre.

Och hundarna är söta som vanligt och skiter inte alls lika mycket som jag minns.

Och imorgon ska jag jobba hela två timmar.
Det är ett hårt liv.
Men det blir lite träning iallafall att trampa fram och tillbaka på ettans växel.

Se så söta dom är!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var inte mycket som syntes av dem...

2010-04-12 @ 13:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0