JAG FLYGADE!

Nu är jag sen att gå och lägga mig!
Jag har nämligen åtagit mig att börja jobba halv åtta imorgon!
När måste jag stiga upp då? Fem kanske? Tre?
Ja, jag måste ju snart stiga upp!

Förövrigt så har jag cyklat minst 1,2 mil idag!
Till jobbet, hem för att gå ut med Sasha, till jobbet och hem igen.
Varje pass avslutas med att jag är genomblöt av svett.
Imorgon tror jag att jag ska ta med mig ombyte efterom det kommer att bli likadant då eftersom jag inte vågar lämna Sasha hos Alexandras pojkvän eftersom han har sviiiin dyra grejer drällandes över hela lägenheten och Sasha som har börjat äta godis direkt från vardagsrumsbordet kanske får för sig att tugga i sig dom.

Nä jag gillar inte vad hon har fått för sig.
Jag litade faktiskt på henne.
Men jag får ju motion iallafall.

Ja vad har mer hänt...
Jag och Alexandra har nästan smällt i oss en hel kladdkaka ikväll.
Det plus att jag åt en rejäl middag precis före.
Tur att jag fick lite mango av mamma att skölja ner det med.

Och på tal om mamma, hon har köpt en "nästan som en skurborste fast med ett skaft, du vet en sån där man torkar golvet med" (jag har totalt glömt bort vad det heter) åt mig!
Den anländer förhoppningsvis på lördag, så då blir det torka av!

Och nästa helg kanske jag även får inviga mina vinglas (som jag har haft sen studenten)!
Ja man kan alltid hoppas, men nu måste jag gå och lägga mig innan jag måste stiga upp.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är alltid lika underhållande att läsa. :D

Jag gick för att hämta din mössa hgäromdagen föresten. Den var inte kvar... sorry!

2010-04-07 @ 21:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0