KONCENTRATION

Nu har jag suttit och ritat och ritat och jag blir så frustrerad för jag har varken ork eller energi till att koncentrera mig!

Haha! Ada gick just in i Sasha! Hon såg väldgt besvärad ut, Sasha alltså, Ada bara ställde sig precis bakom Sasha och började leka.
Inte ett bekymmer i världen.

Ja, iallafall, jag blir så frustrerad! Men att göra snabba bilder går bra, speciellt när jag blir nöjd med dom, så i veckan har det blivit många tuschteckningar och kladd.

Flicka i vitt av Henri Matisse var våran upgift.
Rita av utifrån olika punkter, borde inte ha varit så jobbigt som jag gjorde det tycker jag..


Nu måste jag gå ut med hundarna innan Juilus börjar skrika på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0