MR. SANDMAN BRING ME A DREAM

Nä inte blev det någon middag i London men det blev Sushi och glass!

Och jag har hittat hallon i frysen som jag trodde var slut!
Men icket!

Bra, för nu har vi gjort en ny kladdkaka som jag kan trycka i mig.
Jag säger då bara, vilken dag som helst nu så kommer jag att svälla ut, vänta ni bara!

Jag borde ha ritat idag, men innan jag visste ordet av var klockan dags att fara ner på stan, jag gillar inte riktigt när dagar bara försvinner!

Och det är otroligt hur besatt jag är av "Supernatural"! Det är det ända jag tänker på!
Vad man pratar om kan jag koppla det till det.
Jag tror aldrig att jag har blivit så fast för en serie förut!
Vi får hoppas att jag inte blir lika fast för "förhäxad" som jag har tänkt börja se igen och vältra mig i nostalgi.

Nu ska jag gå ut med hundarna innan jag somnar här där jag sitter.
Sen ska jag gå och lägga mig och drömma söta drömmar tack!
Det är inte roligt att vakna och vara rädd för att man har drömt nåt vidrigt!
Och jag funderar på att ta fram ett helt nytt lakan, för att skaka av sanden från det gamla fungerar då uppenbarligen inte.
Ja, full rulle.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0