NY FRISYR

Nu har jag ny färg och en helt ny frisyr!
Och jag gillar det!
Men det känns fruktasvärt ovant! Varje gång jag går förbi en spegel så måste jag stanna och kolla på håret.
Och när jag vaknade i morse så trodde jag för ett tag att håret skulle vara som vanligt.

Frisören som klippte mig ville förresten ha med mig i sitt projektarbete, som är att ta före/efter-bilder på folk som hon klippt, så på Måndag ska jag tillbaka till Tannbergsskolan och bli stylad och fotograferad.
Ibland har man tur!
Och hon fick verkligen ultimata "före" bilder på mig: morgontrött, finnig och alldeles röd i ansiktet med mitt blonda trassel på huvudet.
Nu hoppas jag bara på att "efter" bilderna blir bättre... jag ska sminka mig själv, så man vet aldrig!

Jag tror jag väntar med att lägga upp bilder på håret tills efter tisdag, så om nån vill se frisyren så är det bara att komma til MB i Lycksele klockan sju på Tisdag, för då är det modevisning!
(Men den var visst inte i gympasalen, tack och lov, utan i en mindre lokal en trappa ner.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0