SOLA SOLARIUM

Jag och Tina var och solade solarium i tisdags (tror jag att det var...), för första gången (för mig alltså...)!

Det var trevligt, väldigt varmt och avslappnande.
Tills solariet började att knaka!

Då kom jag på vilken fruktansvärd dödsfälla det var jag hade krupit in i!
Jag var helt säker på att plasten som jag låg på skulle gå sönder och jag skulle falla ner på rören!
Så jag försökte att sprida ut min vikt så mycket som möjligt och tryckte ner hälar och armbågar.
Efter det så var det inte lika avslappnade längre.

Sen efter att tag började solariet att låta som en flygplansmotor som börjar att varva upp, ni vet när den börjar ta i på riktigt, jag var iallafall helt säker på att solariet skulle explodera!

Ett tag låg jag tillochmed med handen på lockkanten för att snabbt kunna trycka upp det och kasta mig ut.

Men jag överlevde trots allt... och snygg blev jag ju!

Kommentarer
Postat av: mamma

nÄÄÄÄÄ nu måste du faktiskt ta och skriva nåt

2010-05-19 @ 21:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0