APRIL APRIL

Idag steg jag upp tidigt tidigt, men trots det så missade jag bussen som jag hade tänkt ta till jobbet och kom försent.
Kanske inte hela världen, men surt ändå...
Och jag ringde och väckte min moster strax före sju när jag höll på att jäkta iväg, så det mådde jag också lite dåligt över också.
Men det verkar som att det inte gjorde så mycket det heller och Sasha fick sig ju en långpromenad (eftersom anlednigen till att jag ringde var för att fråga om jag kunde få förvara Sasha i mosters hus över dagen, och sen när jag slutade så gick jag med henne hem, heeela vägen till Östra Ersboda).
Sen kom jag hem, värmde mat, och tittade på lite "Lost" och "Supernatural" (och jag råkade somna ett tag där i mellan också...).
Men sen, kvart över sju, när jag funderade på om jag skulle ta mig ett väldigt onyttigt fika så kom jag på att jag kanske skulle fara ut och springa!
Och det gjorde jag, och det är inte klokt hur mycket vatten som hade sjunkit undan sen jag gick hem!
Visst, de sista 50 metrarna till mitt hus var fortfarande täckta med slask, men där jag förut hade varit tungen att klättra runt på snöhögarna, kunde jag faktiskt kliva över!
Och resten av vägen var nästan helt slaskfri!
...eller nä... på marieberg var det lite slask, men ändå!

Ja, sen kom jag in och försökte stretcha (jag måste vara dåligast i världen på att stretcha), duschade, och satte mig sen och åt mitt väldigt onyttiga fika, MEN! Jag åt faktiskt ett äpple och en morot också!
Och jag såg på "the Princess and the Frog" och grät en skvätt och sen tittade jag så "Supernatural" och grät en skvätt, men nu är Sasha helt utslagen och det skulle jag nog också ha varit om det inte vore för powernapen som jag tog, så nu är det go'nattens!

Godnatt!

(Och jag blev lurad idag, dagen till ära! En liten flicka lurade mig att jag hade ost på näsan! Vilken fuling!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0