WORKING NINE TO FIVE

Ja, då var jag tillbaka i Umeå igen.

Det har varit en trevlig och väldigt avslappnande helg i lycksele, hela helgen har långsamt flutit fram med filmkvällar, möbelmontering, bilkörande, middagar, ostar, handlande, sena nätter och ändå relativt tidiga mornar.

Men nu är jag tillbaka, och redan i början av resan hem visste jag att det skulle bli en rolig resa, då jag råkade stänga av min mobil som jag inte kan PINkoden till... och inte ens kunde jag underhålla mig med att dricka vatten för vattenflaskan glömde jag i väskan, nej istället roade jag mig med att sitta och försöka hålla mig vaken, förjäves.
Jag hoppas att han som satt bredvidmig inte märkte nåt.
Och Sasha har då inget folkvett, hon låg att knuffade på honom stor del av resan, och äter godis ur godisskålen gör hon också!
Och sitter på matbordet mitt i natten!
Hur har jag uppfostrat min hund egentligen?

Imorgon ska jag jobba, nio till fem,  det är bäst att passa på nu, för jag ska passa mammas hundar i två veckor från och med nästa helg och då kommer det att bli svårt att komma ifrån misstänker jag.

Och jag saknar en kamera! En bra kamera! En system kamera!
Jag tror att jag har fått foto abstinens.

Kommentarer
Postat av: mamma

ajajaj, men nu har du Lyckselevatten att smutta på i Umeå i alla fall. Tack för en trevlig helg.

2010-04-05 @ 19:53:28
Postat av: åzzie

haha, Sasha är då roligt hon xD

jag tycker inte att du ska uppfostra henne mer än du redan gjort, vore ju inge roligt annars :P

kram

2010-04-06 @ 21:13:53
URL: http://ozziepozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0