WHAT´S THE MATTER WITH YOU BOY?

Imorgon är jag bjuden på middag, jag vet inte var eller när, men bjuden är jag.
Äh, det kan väl inte vara så svårt!
Det är bara att gå någonstan nångång imorgon och hoppas på det bästa!
Spännande!
Hoppas att det blir i London där man har svart snor och statyer som spyr.

Och förövrigt har jag blivit helt beroende av Supernatural, det känns inte så bra.
När jag gick och handlade idag fick jag en väldigt stark overklighetskänsla och det blev ju inte bättre av att jag sett Shutter Island just innan.
Men jag försöker intala mig att så länge jag är medveten om att jag är galen så är jag inte galen, eller hur det nu var.
Fast om jag björjar springa omkring och jaga demoner så kan det vara bra om någon hindrade mig.

Kommentarer
Postat av: åzzie

Vem har bjudit dig på middag? ;P

2010-04-15 @ 22:25:48
URL: http://ozziepozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0