WHEN THE WHEN THE WHEN THE THE WHEN THE WHEN THE

Ja nu när jag har börjar uppdatera bloggen igen, så kan jag berätta att jag idag misstänkt att jag blivit sjuk.
Och då är det inte någon av de otrevliga normala sjukdomarna, utan den värsta av dom alla!!

Ja usch!

Men nu känns det bättre så jag håller tummarna för att det ska hålla i sig!
(Inte sjukdomen då, utan att jag mår bättre.)
För imorgon far jag till Umeå!
Då ska jag köpa ett ritblock, nog för att Clas Ohlson här i stan har ett ganska (ganska) bra utbud av konstmaterial (eller nja det kanske dom inte har förresten) så verkar de inte ha kommit på att någon kanske vill rita på papper annat än för att bara göra skisser!
Allvarligt talat, kom igen! Men nu ska jag som sagt till Umeå i morgon och som världs-kultur-huvudstad 2014 (visst var det det det skulle vara?) så borde de ha ett bättre utbud av konstnärsmaterial och ritblock! Kanske har de tillochmed vitt tusch eller bläck, då skulle jag bli lite lycklig, ett tag iallafall.
Nog för att de senaste dagarna har varit väldigt trevliga! Eller inte idag kanske... och igår var inte heller så underbar förresten... Jaja mer om det senare (kanske) nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: mamma

Javisst - du blev frisk och det var mycket trevligt!

2010-12-04 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0