PADAM PADAM

Imorgon är jag ledig och det ska bli så oootroligt skönt!
Att sova kan nog ALDRIG bli tillräckligt uppskattat!

Imorgon ska jag:
Gå på stan och se om jag hittar en fin och billig (gärna gratis) klänning, tydligen ska det finnas sådana klänningar på Bikbok, alltså billiga och fina (inte gratis) så imorgon får vi (jag) se om det stämmer.
Sedan ska jag på yoga och det ser jag fram emot (även om friskis yoga har varit ganska mesig de en gångerna jag har varit där) för jag är så stel att jag knappt kan röra mig, så det ska bli skönt att får sträcka på sig.

Sen så har jag också kommit på att det böjar dra ihop sig med juklappar!! Dags att sätta fart!
Kanske även det hinns med imorgon.

Idag har jag varit på spinning med pulsmätare.
Det var spännande.
Det var kul och väldigt jobbigt eftersom jag pressade mig mycket mer när jag faktiskt fick siffror på hur mycket jag tog i på en gång!
Men också lite farligt, ett tag trodde trodde jag att jag skulle svimma, men det var nog bara för att jag hade suttit och toktrampat i fem minuter för att hålla siffrorna uppe.
Japp, och tydligen tog jag i 81% och min snittpuls var 161 (om det är bra eller dåligt vet jag inte riktigt, men tydligen skulle man ligga runt 80%, så hurra) )och jag brände faktiskt hela 313 kcal! Wohoo! Nu kan jag klämma i mig en hel kaka utan att få dåligt samvete!

Haha! Nä jag skojar bara, jag tycker att det är rätt så löjligt att man fokuserar så mycket på kalorier... fast det är ju kul att veta att något har hänt och att det har blivit resultat av träningen iallafall.

Men en kaka har jag faktiskt klämt i mig idag!
Den var full med hasselnötter, otroligt söt och såg ut som spya och jag blev illamående av den.


Ja det var min dag det, ifall någon har tråkigt kan ni lyssna på Edith Piaf.

Jag tror jag ska lära mig franska.

Kommentarer
Postat av: mamma

nja.... det betyder inte att det bättre ju högre puls man har.... snarare att man har dålig kondis.



Jag har inte heller börjat med julklapparna, så du kan vara ganska lugn med att dun inte är ensam.



För övrigt tycker jag väldigt mycket om dig oavsett hög puls eller utan julmklappar. KRAM.

2010-12-09 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0