BITTER

Hej.
Jag har både bra och dåliga nyheter.

De bra nyheterna är att jag fortfarande lever.

De dåliga nyheterna är att jag har rakbad istället för ägg i mina äggstockar... eller det är ju förstås bara en teori!
... det kan ju vara så att det är någon som drar en taggtråd genom dom, eller sticker in en kniv och vrider om, det är svårt att veta jag är ju faktiskt inte läkare.

Men det är ju inte bara dåligt förstås, det ger mig ju en väldigt bra anledning till att gråta, krypa ihop i fosterställning och tycka synd om mig själv!

Och så sitter man och mår så här och Sasha kommer in och är glad och viftar på svansen.
Hon har tur hon.
Man kanske skulle ta och kastrera sig?

Kommentarer
Postat av: mamma

men stackars lilla flickan min... :(

2010-02-05 @ 20:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0