DRÖMMA KAN MAN ALLTID

Inatt drömde jag att jag sprang som vinden, jag nästan flög fram!
Jag minns att jag tänkte just när jag hade börjat att springa "men är det inte vinter? I så fall kommer det här nog inte att gå så bra.." men sen tittade jag mig omkring och såg att jag var i ett höstlandskap och sprang på en liten stig.
Det var en massa andra människor framför mig men jag skuttade lätt förbi dom och sprintade iväg, den enda som kunde hålla jämna steg var Sasha som skuttade omkring runt mig.

Och jag sprang snabbare än jag gjort förut och jag blev aldrig trött.
Tänk om det ändå kunde vara så på riktigt... och gärna höst också.

Så nu hoppas jag att jag kommer att drömma något liknande inatt igen.... eller att jag är en hippie och bor i ett sandhål på stranden någonstans i Miami, det var också en bra dröm.

Kommentarer
Postat av: åzzie

Men snart är det våååååååår! :D

kanske inte är höst... men bättre än vinter ;P

2010-02-12 @ 21:24:19
URL: http://ozziepozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0