FÖDELSEDAGS FIKA

Idag har jag varit hos kusin Johan och ätit födelsedags fika.
Det var väldigt trevligt, det var jag och jägmästar-ettorna (eller vad det nu heter, jag kommer aldrig ihåg...) men dom var ju trevliga dom med och Sasha och Stellan var där och livade upp stämningen och gick omkring och var söta.

Sasha har jag märkt är fortfarande en liiiiiiiiiiiiten aning folkskygg (men det är nog bara bra) och lystrar inte riktigt lika bra när främlingar försöker få henne att sätta sig ner och jag fick för mig att hon var lite gladare när hon hälsade på mig än på en främling OCH hon följer efter mig när jag går omkring och håller sig där jag är (eller hon gjorde det när jag gick omkring där iallafall)!
Att man kan bli så smickrad över att ens hund tycker om en.
Snussitussan.

Förövrigt så är jag skuldfri nu, så vitt jag vet, så om det är någon som jag är skyldig nåt så skulle det vara bra om den hörde av sig och friskar upp mitt minne.... och om jag är skyldig nåt så borde ju den veta hur jag kan bli kontaktad.




Jag orkar inte ladda upp någon bild för datorn bestämde sig för att vara seg, men istället så ska jag ha en:



TÄVLING!

Vilken låt är det här:


dududu dududu dududududududu dududu dududu dududududududu

(sen går man ner någon tonart... det blir mörkare iallafall..)

dududu dududu dududududududu dududu dududu dududududududu

(och sen ljusare igen)

dududu dududu dududududududu dududu dududu dududududududu

(ni förstår principen va? För sen håller man på så, eller jag gör det iallafall för jag vet inte hur texten går)


Ledtråd!

Den är med i en reklam som går på tv nu.


Vinnaren får en signerad teckning!

(eventuell vinst uthämtas hemma hos mig, eller nästa gång jag träffar vinnaren, ifall jag då skulle råka ha teckningen med mig... men det är ju ganska osannolikt eftersom jag sällan brukar råka bära omkring på mina teckningar.
Vinnaren får därför väldigt gärna stämma träff med mig, så vinsten kan utdelas och påminna mig lite fint innan mötet eftersom jag är ganska lätt glömmer möten och dylikt.

Tack på förhand.

//personalen
)




Verkar som att jag måste sova.
Det måste vara ganska lätt att se när jag är trött, inläggen blir som ganska konstiga och osammanhängande.
Jag gillar det! men innan jag skriver något jag kommer att få ångra så är det nog bäst att jag avslutar det här och går och lägger mig... så godnatt!

Kommentarer
Postat av: åsa

Du är skyldig mig för topparna jag betalade för på dollarstore :O de med pajletter på, din var svart



bara så du vet ;P

2010-02-02 @ 12:25:18
URL: http://ozziepozzie.blogg.se/
Postat av: Åzzie

SV: De kostade 150 tillsammans, så du är skyldig mig 75.



Ja, det hoppas jag med...

2010-02-02 @ 14:32:09
URL: http://ozziepozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0