HEJ VÄRLDEN

Hur mår du?
Jag mår bara bra!
Jag sitter här med min nyfyllda godisskål, mitt vattenglas, mitt oboy-glas, mina tekoppar (jag hade visst redan en från middagen) mina rostade bröd med oboy pulver på och (såklart) mina middagsrester.
Jag kom nyss in efter att ha varit och postat mitt barnboktävlingsbidrag (hela 12 timmar innan senast inlämnat!), äntligen blev det klart!
Efter att ha jobbat dag och natt så är jag äntligen färdig!
Det känns lite som att ha kommit hem från jobbet.

Men såklart så skulle jag ju ha kunnat göra det minst en miljon gånger bättre! tex: varför! Åh, varför!? ritade jag konturerna på det första uppslaget med en penna jag inte kollat om den var vattenfast?
För såklart var den ju inte det!
Så det uppslaget blev alldeles suddigt och grått och kladdigt!
Nog för att de andra också blev det... Men inte alls i samma utsträckning!


Men nu sitter jag här och njuter av att inte ha någon tidspress och har lagt allt skapande på hyllan för ikväll (bokstavligt talat), det var längesen det fick plats så här mycket mat på mitt skrivbord!
Mina händer luktar förresten lite disktrasa, jag kanske borde gå och tvätta dom?
Nae... äsch det orkar jag inte.
Jag har redan massor med idéer för nya bilder, men det får bli imorgon, nu är jag ledig.

Imorgon så ska jag också kanske bygga en pensel/pennhållare, jag har nämligen kommit på att det är irriterande när penslen eller pennan plötsligt försvinner och man måste rota igenom alla pappershögar i en kvart innan man hittar åt den + att vi har en massa tomma toapappersrullar som ligger och skräpar, så varför inte göra något nyttigt av dom?
Jag ska också laga en massa kidneyböne- och kikärtsmat eftersom de ligger och blir dåliga.
Och jag tror att jag måste gå och köpa mjölk...
Ja, det blir full rulle!

Nu ska jag gå och tvätta händerna.

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är utmanad! Gå in på min blogg för att läsa reglerna!

2010-03-01 @ 10:58:58
URL: http://ayashi.blogg.se/
Postat av: mamma

Bra, använd tvålen när du tvättar händerna!

2010-03-01 @ 19:39:59
Postat av: elin

Läs min studentblogg! Inte som alla andra tråkiga studenter...

2010-03-01 @ 19:51:20
URL: http://thedancer.blogg.se/
Postat av: daniel

http://veckansorfil.blogg.se -för dig som inte är rädd att bli lite röd om kinderna!

2010-03-01 @ 19:53:51
URL: http://veckansorfil.blogg.se/
Postat av: Ka

HAft en bra dag än så länge? förresten, är du en utav dem som har lov idag ? =)

2010-03-01 @ 19:56:52
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0