HEMSKA MÄNNISKA

Jag är ju en hemsk människa, det går inte att förneka.

För dom som inte redan är övertygade så kan jag berätta att jag för ett tag sen stog och diskade och samtidigt så sjöng jag "i natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut... osv" ja ni vet nog vilken jag menar, men istället för "jag drömde det var fred på jord" så sjöng jag, "jag drömde det var krig på jord" och fnittrade muntert när jag upptäckte mitt misstag.
Sen nästa gång jag sjöng den (för jag sjöng den flera flera flera gånger efter varann såklart) fnittrade jag fortfarande till när jag kom till fred biten, men sen så fortsatte jag "och alla liv var slut".


Ja... vad ska man säga?

Förresten är det någon som har eller kan komma på ett bra namn på en barnboksfigur?

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag kommer faktiskt till Umeå imorgon (fredag) och stannar till på söndag! Jag kan ju få den då om du är i stan!

2010-02-25 @ 17:51:46
Postat av: irene

Jo du! Det går visst att förneka!



Namn; det beror på hur figuren är och ser ut, tror jag. ...det här vill jag gärna höra fortsättningen på :)

2010-02-25 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0